090503; kyrkan och donken, hur fan hänger detta ihop?

Jo, så här hänger de ihop. Min bästis, hon ska konfimera sig i sommar, så hon måste gå till kyrkan, minst tio gånger. Så SJÄLVKLART, så ska hon gå när jag sover hos henne. bög. Så eftersom jag är så jävla inte troende, så följer jag med. Och medans jag sitter där, drömmer jag om mcdonaldsmat. Fyfan va gött om en cheesebugare, en stoor pommes och en stor cola kom flygandes in i kyrkan. Så i den sekunden, bestämde jag mig för att åka till täby centrum och köpa donken. Veronica feels me, so vi åker med Bianca och Ebba till täby. Och herre min skapare va gott de var med donken. HAHA. Sen såg vi en sjukt sexig fisk, Kurt, honom får ni veta mer om sen för nu så ska jag gå in till Bianca, så vi kan beställa pizza, för vi är feta. Jag lämnar Veronica, för Bianca som bor 50 meter bort. JIPPPIE! :D Sandra och pizzasnubben säger I'M OUT!
tills nästa gång vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0