090502; REDAN MAJ!?

Nu är valborg över, med allt de har att säga. För min valborg vart faktiskt mycket bättre än vad jag hade tänkt mig. Jag ''firade'' bara med min familj och min gudmorsfamilj och senare så kom min saknade farbror! Skitkul att du kom, farbror! Bilder kommer när min http://nettisens.blogg.se laddar upp dom. Men nu så måste jag skynda mig, ska sminka mig och packa ner grejer, ska troligen sova hos min bästis idag. Iallafall så är jag med henne på dagen & kvällen. Vi kommer ha de bäst. Och om ni ser Bianca och Stefanie på grönan, så hälsa från mig ;) Jag bloggar kanske från bästis. I'M OUT! 
tills nästa gång vi ses 


första är våran version of åååååh, soppa! under min gatas städdag!
andra är under tjejmiddagen, snacka om lyckad kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0