090502; hos bästis

Haha, jag älskar den nya sommarplågan; promoe-svennebanan. Den är så jävla kul. Men fortfarande, så kan jag inte förstå hur den här låten kan ha blivit så stor? Om de hade varit tvärtom, så hade vi ''svennar'' blivit kallad för rasister och fått alla möjliga blickar på oss. Misshandel och hela fadderruttan. Aja, den är lite jättekul iallafall. Jag är då hemma hos min underbara bästis. Vi ska snart äta, sen så ska vi dra ut och träffa Biancadensötaste, Ebba, Joakim och Björn (?) well, de blir väl några mer, hoppas jag. Jag ska fan ha kameran i handen hela tiden. Nu står bästis och snackar om sina ögonbryn, och jag kan inte göra något annat än skratta. Men nu tror hon att jag inte tycker om dom, och att alla pratar om hennes ögonbryn. Men jag tycker om dina ögonbryn bästis. Men nu ropar Lena och Caj i takt med mig I'M OUT!
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0