wellwell,

Ja, jag fyllde år igår, så därför vart bloggen utelämnad. Tack till alla som uppvaktade mig igår. Tack klassen som sjöng så fint, imorgon är de Adam Kimby's tur. Idag fick jag cpont i halsen, så jag stannade hemma. Jag och min bästis skulle egentligen åkt in till stan, shoppat lite, käkat och kollat bio, men nej, självklart så skulle jag bli sjuk.. Vi får ta de någon annan gång lollo? Imorgon börjar jag en halvitmme senare, score! 8.30 - 15.10. Så jag kanske ladda ner två låtar till iPoden, ta en te, platta håret, lägga fram kläder till imorgon och sova. Och nu påminde mamma mig om att jag borde plocka upp på rummet också, inte kuul.. Så varför sitter jag här? Hörs imorgon!
tills nästa gång vi ses

SUM 08, SOLA OCH BADA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååååååh, tack darling :D :D <33

2009-03-05 @ 22:26:31
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOVE TO YOU bästis lollo

2009-03-06 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0