jag har inget liv, så jag snodde den här från V

 

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

2, cykelnyckel och hemma nyckel :D
Vilken svordom använder du mest?
jag använder nog fan mest, men något jävlar kommer nog in lite här och där ..

Äger du en iPod?
oh yeas, den är mitt liv.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
kvart över sex, vanligast.

Hur många resväskor äger du?
en, eller de kanske är mammas? gul som fan är den iallafall!

Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
den som använder flip-flop när det är kallt ute är antingen flippad eller bara allmänt fjortis. svar nej! håller med bästis

Var köper du dina matvaror ifrån?
hm, mamma goes willys eller isa

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
både och, men de brukar bli att jag tar bilden

Vilken var den senaste filmen du såg?
de var väl green street hooligans, för 1294593037 gången :D

Har några av dina vänner barn?
inte riktigt kompisar, men kompisars kompisar har barn, ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en resa till aruba, med alla nära.

Har någon någonsin kallat dig lat?
skoja inte hörru..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej, jag sover när jag känner att jag vill sova, men om musik räknas som sovhjälp, så visst!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
vadå, cd spelare? IPOD!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
ja.

När var senast någon stötte på dig?
stötte vet jag inte, men söta kommentarer från en söt person <3

Vad åt du till middag?
makaroner och falukorv, fancy va?

Använder du huvtröjor?
ja, så jävla skönt att jag har på mig en nu!

Kan du vissla?
ja, och mina lärare tycks inte gilla de..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
ja, de är klart. jag brukar nudiststrejka när jag inte vill åka någonstans med mamma & pappa

Vem var den sista som ringde dig?
veronicabästis

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
bergochdalbanan, de är så mitt liv kan se ut ibland

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
OM dom gör! 

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08 baby! stockholm i mitt hjäääääääääärta

Tittade du på tecknat när du var liten?
jag älskar sitta och klottra ner papper när jag pratar i telefon

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
priitty damn stort, och de växer, de verkar tävla med täby, men KISTA!

Hur många syskon har du?
jo, jag har 102 stycken och alla heter pelle, nej, jag är ensam.. HAHA

Är du blyg inför det motsatta könet?
HAHAHA, årets skämt? nej, jag är inte blyg mot någon.

Vilken film kan du alla replikerna till?
mynga, nej, men asmånga :O

Äger du några band-t-shirts?
ja

När flög du senast?
i januari, jag saknar egypten så sjukt mycket!

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
6, men allvarligt, vilken jävla fråga ;O

Läser du för skojs skull?
yes, har jag sagt att jag har jättelätt att gråta till böcker?
Pratar du några andra språk?
flytande engelska och lite spanska, min spanska lärare skulle garva om hon läste de där.

Diskar du din egen disk?
fråga mamma, nej.

Har du gråtit offentligt?
ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop

Vilka gör du, önskningar eller planer?
jag har planer, ja :D

Försöker du alltid lära dig nya saker?
klart som fan, jag ska bli smartast i världen!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
ja, ett hjärta på handleden

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
jag kan gärna betala för mig själv,

Kan du kasta macka?
denej :'/

Har du någonsin varit på Jamaica?
JAAA MAN, GANJA MAN, nejm tyvärr

Vad har du med dig in på bion?
mh.. gooooodis.

Vem var din favoritlärare?
är* nog mr halid fan! :D

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
wtf? jo, men jag tänder på grodor.

Vad har du för väder?
KAN SNÖN BARA SMÄLTA OCH DÖ!

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
ja, sure :D

Har du en blogg?
ja?  

tills nästa gång vi ses


Kommentarer
Postat av: attack

går du i engelska skolan ? :)

2009-04-05 @ 22:49:03
URL: http://litet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0