i'm so sorry

Sorry, jag orkade inte blogga igår, hade fullt upp all night long. Först skola, sen träffade jag Thomas i tekniska, sen drog jag och Thomas ut direkt, stack hem till Simon, sen stack jag hem, åt världens middag, såå god (!) Sami joinade mig, han stack hem, jag drog ut med Adam, träffade Thomas och Linkan. SEN, gick jag hem, kollade på sex and the city, och åt tårta. Skönt, de hade varit en full proppad dag. Jag vaknade för en timma sen, slog på MTV, och så är de Ryan Sheckler weekendbreak, så jag har bänkat mig framför tvn. Vilket inte är så bra, för jag ska till centrum och spendera lite av mina födelsedagspresentkort. Fast först måste jag duscha.. Jag måste sluta titta på Ryan! Ett, två tre.
tills nästa gång vi ses


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: Hahahah men typ, fast jag kolla nu och hon är bara 65!! :O Hon ser ju ganska mycket äldre ut xD <33



Kollade också på Ryan idag, jag älskar honom.

2009-03-07 @ 15:31:42
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Laylooshe[:

Ooh, i löööööv him! Han é skitsnygg ^^, hihi.



Hugs

/Layloosh[:

2009-03-21 @ 23:25:26
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0