090322, kyrkby helg

Fredag, så gick jag på bio & åt med min älskade mamma och pappa. Vi såg män som hatar kvinnor, den var galet bra! Asså min mamma har läst alla Stieg Larsson's böcker, så de var skälet till att vi såg just den filmen, men de har gjort så att jag vill lästa andra boken, innan den kommer på film :)
Lördag; De började lite segt, men Veronica älskar när jag lite spontat kommer till henne, så de var precis de jag gjorde. Vi gick ut med lite killkompisar och Bianca, sjukt kul. Jag skulle inte sova över, så mamma kom och hämtade mig runt tolv. Jättemysigt, både hemma och hos bästis.
Söndag; Jag skulle lika gärna kunnat sova kvar hos Veronica, eftersom jag nu sitter här ooch skriver, direkt från täby kyrkby. Om en kvart, så ska jag, Veronica och Bianca ut och troligen träffa människorna vi träffadfe igår kväll, om jag har uppfattat det hela rätt (?) När jag ska hem, har jag inte aning om, men någongång blir det iallafall ;)
Nu ska vi köra ut Bianca, våran älskling. Så, de är tid att säga; I'M OUT.
tills nästa gång vi ses

jag älskar er

Kommentarer
Postat av: veronica

CHOCKIS ! :d

2009-03-23 @ 15:41:13
URL: http://puckoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0