090315

Har haft viktigare saker än datan för mig. Den här veckan har varit minst sagt grym. Snöbollskrig med killarna, stan med bästis, genrep på melodifestivalen också med bästis, nästan inge plugg. Så himla skönt! Just nu sitter jag ute och skriver, de är ju ganska varmt ute, jävligt nice! Men helvete vad jag längtar till sommarlovet. Minst två konsterter, i slutet av sommaren. Jag ska se dom levande legendrerna u2, i göteborg den 1 augusti, och 22 dagar senare, spelar underbara Coldplay i station här i Stockholm. Veronica, jag, Bianca, Susanna och Veronicas storesyster Johanna. De kommer bli så bra! Bra räcker inte till, de kommer bli grymt (!!) Snart kommer Sami hit, och då ska vi njuta av vårvädret, om man vågar säga de. Men en sak jag vågar säga är; i'm out.
tills nästa gång vi ses

090312, en oförglömlig dag med Louisebästis. TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0