090312

Först, grattis Melker! Nu är du fjortis!
Sen, nu sitter jag och gråter för att jag har ont i foten, de gör pissont! Idag har jag haft en jättemysig idag, både i skolan och i stan med Lollo. Tack för en underbar dag, bästis! Jag och Lollo köpte varsitt nitskärp och delade på ett tvåpack rosettshårspänne. Så imorgon kommer vi vara så snygga såå (; Jag har fortfarande inte hittat min kamerasladd, så jag borde kanske leta upp den. Måla naglarna måste jag göra också. Och föna håret & platta de.. Såå, jag kanske borde gå upp och göra de, plus att jag har mentortid imorgon, vilket betyder att jag börjar åtta, vilket också betyder att min buss går 07.08 från kista. Inte kuul. Så nu är de god tid för mig att säga; I'M OUT!
tills nästa gång vi ses

sverige - ukraina, 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0