självklart fullt ärlig

UNDER ÅR 2008 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  självklart
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  inte vet jag vet
4. Dog någon som stod dig nära? ja..
5. Vilka länder besökte du? finland..? HAHA
6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? mer sol, men annars så var de ett grymt bra år
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 10/7 8/8, 27/8, 12/9, 13/9, 24/9, 29/9 (?) 15/10 & måånga mer!
8. Vad var din största framgång 2008?  inte betyg iaf
9. Största misstaget? mina närmaste vet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?  flera gånger
11. Bästa köpet? inget jag jag har betalat för ..
12. Vad spenderade du mest pengar på?  fika, mat och andra mycket nödvädigt grejer.. :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  våren & sommaren.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Bag in da box, dancy time, the kooks, m.fl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare! fast också sjuukt ledsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer? spenderat mer tid med zack, pluggat, tränat & mycket mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  ätit för mycket godis och skit ^^
18. Hur tillbringar du nyår? familjen och gudmors familj
19.Blev du kär i år? ja.
20. Favoritprogram på TV? hm.. alltid sex and the city
21. Bästa boken du läste? gossip girl & malin + rasmus = sant, för 100ande gången.
22. Största musikaliska upptäckten? kärleken för indie, alternative, rock.
23. Något du önskade dig och fick? mycket
24. Något du önskade dig men inte fick? nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag var fjortis i täbycentrum och hemma med släkten
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? varierande, jag har gått från att vara en äcklig fjortis till att bara vara allmänt jävligt stört skön & skrattande brud, jag är galet glad över att jag dissade fjortistiden!!
 
28. Vad fick dig att må bra? mina vänner, familjen & självklart musiken.
29. Vem saknade du? världens absolut bästa hund, på ALLA sätt.. <3
30. De bästa nya människorna du träffade år 2008? Adam, Ludde. Dom grabbarna har ställt upp och alltid funnits där för mig. Helt underbara människor. Grabbar, ni betyder! och de är finns många mer, men jag orkar inte skriva upp alla. Ni vet vilka ni är. <3

tills nästa gång vi ses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ofta man gör lista? so last year!

2009-01-03 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0