Sandra talar ut. del 2

Nu är jag igång igen. Ännu en gång om killar och tjejer. Nu ska jag berätta en sak för er, som många redan vet.
Jag är lite grabbig av mig & jag trvis bäst omkring killar. Jag tycker att många tjejer, allt för många är överdrivna. ''Hur ser jag ut? Allvarligt, kollade hon snett på mig? Jag skulle slå henne om hon stod nära.'' Snälla, för en gångs skull, gör de! Stå inte och säg att du ska slå någon om du inte skulle göra de på riktigt. Tjejer är så fjolliga, för de mesta. Vill inte smutsa ner sig, prata skit om andra och om sitt mode. Jag säger inte att jag inte snackar skit, för de gör jag, men jag försöker hålla mig till de som jag kan säga face to face. Typ, om jag tycker att någon beter sig konstigt, så säger jag de. Men tydligen så sårar jag folk när jag säger vad jag tycker och hänger med killar.Killar gör de annorlunda, dom behöver inte vara fakekompisar, dom vågar välja och de är en sak jag avgudar. Killar snackar inte lika mycket skit som tjejer gör heller. De är också coolt. Men en fråga till er som känner sig träffade, vill ni hellre att man ska prata bakom ryggen än att få de sagt face to face? På ett ändå ganska snällt sätt. Och sen, bara för att jag är en social människa och hänger mest med killar, så betyder ju de att jag pratar ganska bra med killar ändå. Killar i min klass, grabbarna som jag hänger med utanför skolan, killar genirellt. De finns tjejer som mig, och tjejer som inte pratar med killar alls, men tycker att vi tjejer som trivs bäst med killar och pratar med dom, är jobbiga för att vi ''tar'' alla killar.
MEN KOM IGEN! Killar dras till tjejer som kan snacka. Lite småprat eller djupa konvisationer. Säg inte att vi är jobbiga och tar upp för mycket plats, om ni ger oss den platsen och inte snackar. *irriterad*
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0