only 26 days late.

Nu är de så här va. Att jag, Sandra Alwerholm vill presentera, förhoppningsvis, ett utav dom bästa åren, 2009.
De blir de sista året med dubbelnollor i mitten. Ena nollan, är jag. Den andra nollan är min familj och mina vänner. HAHA, fan va elak jag är. Nejdå, jag är supersnäll. Men allvarligt, 09 har inte haft en sån bra start, men nu vänder de. Dåliga tider är bort blåst som vinden. Och snart förhoppningsvis snart snön. Nu jävlar har Sandra taggat till. Matten ska jag förbättra mig, jag ska spendera mer tid till skolan över huvudtaget. Nu kommer betygen blir bra, samtidigt så ska jag ha tid med mina polare och grejer som händer. Tjejkvällar, bio, grabbkvällar etc. Nu jävlar är de den bra halvan på året, så kommer de bli bra. HELVETE vad taggad jag är! Jisses. Sandra Alwerholms 09 kommer bli så bra. Bäst.
tills nästa gång vi ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva och berätta om egypten? :) och lägga in bilder. puss

2009-01-26 @ 19:31:54
URL: http://igotit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0