Kort slut.

Nu jävlar finns de ingen tid kvar. Nu är de bara städning, packning & vänner som gäller under dom här två sista dagarna. Jag har precis vänt tillbaka dygnet, så jag börjar bli trött redan. Känns lite.. konstigt att åka. Men ändå galet kul! Jag är ju en aning flygrädd. Sist jag åkte, så proppade och magen full med choklad, vilket jag ofta gör när jag är nervös. (och andra tillfällen (; ) Mamma sa åt mig att lite bara äta choklad, men lyssnade jag? -Nej. Lite synd, för hon hade rätt. Så fort planet skulle lyfta så ''Mamma, jag har ont i magen'' och ville spy. Nej, så ska jag inte göra denna gång. Jag saknar min bästis. Hon är i NY och kommer hem på torsdag, vilket är när jag åker. Så vi missar varandra. Och nu här jag att våran reklam kommer på tv. BOORN TO BE CHEAAP. I miss you like hell, baby. Vi träffas under helgen när jag kommer hem! Både mamma och pappa har somnat på soffan & pappa snarkar som ett djur, kanske en hit på att jag ska dra upp och kolla på tre sex and the city avsnitt. Vilket är de jag får kolla på max under en dag. Annars blir jag beroende. typ. Aja, lite info. Jag kanske bloggar något imorgon eller så. Men bli inte förvånade och de inte blir något inlägg.
tills nästa gång vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0