jag fick en kommentar

Ballt va!? Nej, men jag fick en kommentar om att jag skulle skriva lite om Egypten, I'll do!
Flygresan dit, gick skitbra. Mycket bättre än jag hade förväntat mig. De jobbiga var när vi kom dit, killarna, eller ska man säga män (?) kollade som fan. Sjukt obehagligt.. Men sen tog vi bussen till vårat superfina hotell. Grand Makardi. Man märkte att de var ett fint hotell redan när vi kom dit, vi fick färskpressad juice, vilket är typ, jätteflodigt att dricka där. Jag och mormor skulle dela rum, och mamma och pappa skulle dela. Så våra bellboys går åt helt olika håll, min mormor får värsta skrattanfallet. Jag halvspringer ikapp snubben. Rummen var jättefina. Dagarna gick åt att sola, snorkla och varra bortskämd. Helvete va nice de var! Jag längtar tillbaka. Så jag säger till er, ÅK TILL EGYPTEN.



tills nästa gång vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0