Mitt 08, mitt stockholms år. Del ett

Tyvärr, så har jag inte alls många bilder från tidigare i år. Menmen. Klicka för att förstora bilderna
Låter bilderna tala.

Så här såg jag och bästis ut, de var den 19/1.


Ja, tyvärr så såg man ju ut så här tills, ungefär.. Sen i april och kanske gång gång i början av maj.

Här tyckte jag att jag var skithet.

I maj blev de också mycket fotboll.  Allsvenskan har börjat och nu är allt igång.
 
Jag gick över till att se ut så här.

Sommaren kom och livet lekte.

Sommarlovet kickade jag och bästis av genom att dra till Trosa över dagen med min gudmors familj och min egen.
 
Jag, Sami & Linkan började vara med varandra igen, efter en ''paus'' när jag hade min fjortistid, vilket lättade mig ganska mycket. Sommarlovet kunde bli bra, även om Veronica skulle vara borta.

Sommaren började super, veronica var hemma och killarna hade kommit in i mitt liv igen.

Veronica hade börjat snacka med någon Pontus som för mig var en främlig. Men hon hade bestämt att vi skulle träffas och åka båt med dom till Pontus kompis landställe, typ ^^
De visade sig att Pontus var en kompis till mig, Elins storebror. Elin var en tjej som jag lärde känna under min fjortistid. Under sommaren, så snackade inte hon och jag, ingenaning varför. Men de gör vi nu! :D

Som ni ser, så kunde jag gå utan smink. Vilket under fjortistiden var helt omöjligt.
Här är Pontus med också :) Elin, känner du igen brorsan? (;

De var någon dag som jag och bästis var i stan, och så köpte vi jordgubbar. Dom hade rabies.

Veronica skulle två veckor till Italien, så de här var bland dom sista gångerna jag skulle träffa henne, så vi bestämde oss för att ha picknick. Och vi hade kul!

Jag åkte till Bollnäs, Orbaden med min familj, min gudfarsfamilj och min gudmorsfamilj.

Jag saknar dig, bror. Vi ses i Nangiala. <3

Jag och bästis åkte med hennes familj ut i skärgården. Jag hade såå mycket att berätta för henne och jag behövde komma bort ett tag.

Jag älskar dig.

Stora nassa, de gör vi om!

Vi åkte till Sandhamn och där var min pappa som var med på Pokerrun med hans kompisar också. KUL, kan man aldrig få vara ifred pappa? ;)


Bästis päron och min farsa vart polers iallafall ;)

Sandhamn gör vi också om! :D <3

Jag, Veronica & pappa åkte till ner till mitt landställe och myste där för en dag. De var då vi bestämde oss för att spendera några dagar när sommaren 09  :)

Augusti kom och de var väl den månaden som jag sa till mig själv. 'sluta tänk så mycket, lev nu. sommaren 08 var väl den sommaren som skulle bli helt fantastisk? trots att du saknar zack, så lev nu. tänka kan du göra sen. men njut av den tiden som är kvar på sommaren.' Och de var precis de jag gjorde. Jag saknar Zack, hela dagarna. Men de är något som ni där ute inte vet.

Jag drog till Grönan med Lina, Ida & bästis. Bilden ovanför är från samma dag. Samma kväll så drog vi tjejer med Sami och Linkan till badberget. Sen så satte sig jag, Veronica och Linkan på donken. Eller, vi cyklade donken.

Sen efter de, så drog Jag, Emelie gudsyster, mamma, Nattis gudsyster, gudmor, mamma och pappa till Helsingfors för en dag med båt. Ingen visste om att jag skulle åka :D *mohaha*


Well, nu ska jag äta. Väldigt hungrig! Del två kommer efter de.
tills nästa gång vi ses

Kommentarer
Postat av: veronica

världens bästa år bästis! ibörjan såg vi ut som äckelfjortisar och well, vi var det iof. och vi hade världens finaste sommar! som jag saknar. men har lagt på minnet, och den försvinner inte därifrån. största minnet var ändå när vi cyklade mcdrive & cyklade där man inte borde cykla , HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH (jag tänkte fälla en olämplig kommentar där men vi fäller den när du kommer hem och ringer mig)

när du åkte till fucking finland fick jag damp för det hade jag ingen aning om, så igen FUCK U för den.

jaja, nu ska jag ta och äta ngr plastsaker med små bollar i (min medicin) HAHAH

love u

2009-01-15 @ 18:38:30
URL: http://puckoh.blogg.se/
Postat av: Elin Ånimmer

Nej inte ser man sin egen brorsa som värsta fetto retardet inte !? HAHA , stay away biatch, ;) saknar dig !

2009-01-16 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0