Mitt 2008 i bilder, del två

HAHA, jag kolalde igenom min blogg lite och insåg att jag inte har visat er resten av mitt år. Men jag gör de nu.
Låter bilderna tala

Efter de, så vart de ung08 med allt som de innebär. Sena kvällar i stan, träffade både gamla och nya kompisar. Men allt och alla hade en fjortisstämpel över sig..

I mitten av augusti så lärde jag känna dom här filurerna. Sanna kände jag ju sen innan, men Ludde & Adam kom in i mitt liv, jag är sjukt glad över att jag träffade dom här grabbarna. De roliga är att ''mina killar'' redan kände dom här, så de var enkelt att bara hänga och njuta av sommarens sista sol med alla.

September. Skolan började, de vart tillbaka till de gamla, men de gamla kändes nytt. Jag hade fått nya vänner i mitt liv och de kändes bra. Fjortispolarna rensade jag bort från mitt liv. Och de kändes också bra. Vindskyddet vart ett utav dom ställerna där man fördrivde sin tid på helgen som var så otroligt efterlängtad. Thomas var också en ny filur i mitt liv, eller.. Jo, han var ny, men inte nyny. Jag hade vetat vem han var och så, en längre tid. Men de var nu vi började prata och lära känna varandra. KVB, var här för att stänna. De kunde ingen säga emot. De kan dom fortfarande inte!

Oktober kom, tillsammans med ett höstlov, som vi alla hade lovat ett de skulle bli bäst. Ingen oplanerad stund, i siktet.
Vinterjackan hängde fortfarande i garderoben, och munktröjan fick värma en. Precis som på bilden..

De började bli lite kallare, så därför köpte jag min mycket väl använda skinnjacka. Kärlek till den asså.

Höstlovet var en vecka, fullt laddad med känslor som hade legat i luften nästan hela sommaren. En vecka där minst ett hjärta brast. Tjejkompisar svek, vilket förde mig närmare till en av killarna i gänget. Adam. Om du läser de här Adam, så vill jag att du ska veta att jag är grymt tacksam för alla gånger du har ställt upp för mig. Vissa gånger mitt i natten, men du har alltid funnits där. Du betyder mer än vad du tror, Adam Larsson. <3

Jag kände att jag behövde en bästis stöd efter allt som hände under den veckan. Men två dagar i kyrkbyn räckte. Kista och killarna var de jag behövde mest. Men tack för allt, VN <3

En dagstur till landet skadade inte. Jag fick tid att vara för mig själv och tänka ostört. Bestämde mig för att radera en känsla, för den killen som hade sårat mig som mest. Men den känslan tycks att komma ikapp mig ibland.. Inget speciellt hände i November, så vi dissar den :D

Vilket leder mig till December. Julstress, kan samla hela ordet. Julafton var full av olika känslor där med. Men en känd av dom var att min mormor inte ville vara med på kort, som ni ser.. :D

NYÅR! Nyåret firades inte riktigt som jag hade planerat. Menmen, som min pappa säger; man kan ju inte få allt här i livet. Gudsyster var där iallafall. Du vet vad som hände, tack för att du fanns där, Emelie!

Well, vad tycker ni?  2008 var ett år där mina känslor sattes på plats. Min fjortistid slutade, *puf*, jag var tvungen att välja, många vänner, eller få bra vänner. Jag valde, få bra kompisar. Vilket har visat sig vara de enda rätta och gjorde så att jag fick tillbaka gamla saknade älskade kompisar och också nya grabbar i mitt liv.  I överlag var mitt Stockholms år, ett ganska bra år, förutom bomben som släpptes i Juli. Fuck, de var en tuff månad.. I miss you! aja, nu är jag hungrig. Jag ska ta lasange som pappa kocken har gjort. PUSS
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0