I'M FOREVER BLOWING BUBBLES

Helvete vad de ska snöa då! Då kan jag säga hejdå till min önskan om att de inte ska vara snö på mina dagar, Gud ville tydligen inte desamma.. Jag vaknade för kanske två timmar sen och har legat med datan i mitt knä och kollat på världens bästa film, *för andra gången på mindre än 24 timmar* Green street hooligans. Fyfan va bra den är! Nog om de, jag vet inte vad jag har för planer för dagen, men de blir väl bättre än gårdagen hoppas jag! Funderar på om jag ska äta något, känner mig på bra humör idag, trots snön.. Efter GSH så kommer jag gå runt och nunna på I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air, they fly so high, they reach the sky, and like my dreams the fade and diiie, sandra sjunger vidare medans hon säger;
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0