Fyfan va jag har ont i huvudet!

Idag i skolan, så skulle vi ha choise day, vilket är typ som elevens val, fast under en hel dag. Och den dåliga veckan är här och jag har jätteont i huvudet, de snurrar runt i trehundra km i timmen ibland. Men jaja, jag snackade nyss med  min mentor, han är så himla skön. Han ringer till mig och frågar vad jag fick för betyg på matteprovet för att han tappade bort mitt betyg. HAHA, hur kul får man vara? Menmen, jag ska knarka ipren och alvedon, så att jag mår bättre mot kvällen, iallafall. Nu ska jag äta något sött, varför blir man så sugen på onyttigt när man har den här veckan?
AJA, blir kanske något inlägg till idag.
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0