ensam hemma. snart iallafall.

Shena. Igår var en sån där jackpot kväll. När du känner att ingenting kan gå fel, allt bara rullar. Vi stack hem till Simon som hade ff, tyvärr vart de inga bilder, eftersom jag hade tydligen glömt kameran hemma. *duktigt sandra!*
Men jag hade på mig en ljusgrå skjorta, ett svart band runt midjan som jag knöt som en rosett, jeanstight med dragkedja på, och ett par svarta tygskor med min älskade skinnjacka. Jag tror att jag tog kort på de, ska kolla, isånafall så får ni den sen! De kändes verkligen som att våren var påväg, tills jag vaknade imorse. SNÖ, varför!? Visst, de är inte alls mycket, men jag orkar inte med snö. Jag fyller snart år och en annan big thing händer också snart, jag vill helst inte att de ska vara snö på någon av mina dagar! Jag är trött på snö nu. * HAHA, och jag ska till romme om en vecka med grabbarna, de är typ hur mycket snö som helst där, fail.* VÅR OCH SOL, KOMSI KOMSI! Nu kanske jag ska börja städa eller något, päronen är inte hemma. Eller mamma ska dra snart, skönt att vara ensam :D
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0