090221

Nu när de är lov, så kanske man ska skita i att de är lördag, men min lördag suger. Melodifestivalen är inget för mig, jag har kollat på alla filmer jag har viljat se, min pappa håller på att somna eller så sitter han och smsar, de är kallt ute MEN jag har glass. Jag tror att jag ska lägga migi sängen framför The OC, eller Sex and the city med en fet skål med glass och banan. HAHA, när jag tänker på banan, så från och med igår, kommer jag alltid tänka på Thomas. Han åt kanske fyra bananer igår hemma hos Simon. ''De är ju så jävla gott'' var hans kommentar.
Next stop, bed and ice cream!
tills nästa gång vi ses

jag längtar till sommaren, men vem gör inte de? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0