090427; sober - sommar

''Vi ska ha en kalas sommar, käka godis, glass, bada & slappa. Ingen skola, inga läxor, inga tider att passa, bara göra vad vi vill''
Fyfan va de där citatet beskriver sommaren bra. Åh, jag ryser. Sex veckor kvar och jag längtar så jag dör! De är så galet mycket i skolan de här sista veckorna, mycket plugg och läxor. Men, när jag tänker så, så tänker jag istället på den där meningen. Och värmen är här! De ska bli 22 grader imorgon och vet ni vem som kommer hem? Rätt, världens bästa Sami! Och han har lovat mig att han ska träffa mig även om han är fett jet laggad. Idag, så har jag inte gjort så mycket. Jag har bara varit hemma och städat. De var inte så tråkigt när man lyssnade på Mayhem :D
Men nu ska jag fixa lite för imorgon och tillsammans med sober sjunger jag om sommaren och säger; I'M OUT!
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0