090423; sandra aka kungen goes longboard?

Nej, jag är väldigt taggad på att börja med longboard. Fatta nice, bara glida runt i stan i sommar, sätta sig på ett fik, chilla där och rulla vidare. Fast fan att dom ska vara så snuskigt dyra, för tänk om jag inte tycker om de, *varför nu jag inte skulle göra de?* och då har jag spenderat tvp tusen på en bräda jag inte vill ha. Hur kul är de liksom? Inte okej. Jag får nog suga på den karamellen lite längre, men den är ju så snygg! I'M OUT!

tills nästa gång vi ses

Kommentarer
Postat av: DIN ÄLSKLINS ROSANNA

köp en longboard!

jag svär du kommer älska den, och det är värt pengarna!



brukar låna min brorsas flickväns longboard o glida på, så sjukt skönt och grymt kul. och ska snart köpa en egen ;)

2009-04-26 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0