090401; AIK & SOL

FYFAN VA JAG ÄR GLAAAAAAD. AIK spelar sin första allsvenska match nu på söndag, och gissa vem som har biljetterna? Precis rätt. JAG! Jag var inne på ticnet och sökte lite, och första stod de att de inte fanns några plater till norra nedre och då började jag nästan grina. Sami och Linkan har ju årskort dom jävlarna och behöver inte bry sig om biljetter längre. Jag ångrar grymt att jag inte köpte årskort kan jag ju bara meddela! Men efter många om och men så har jag min biljett och är galet taggad. Efter att ha legat i i garderoben och endast kommit fram när saknaden har blivit för stor, så ska aik tröjan på igen. Nu, denna söndag, kommer lyckan återigen. Helvete va nice de kommer bli gubbar! Nu sitter jag här, i aik tröjan och sjunger med klacken på youtube, haha. Juste, jag är ledig idag. I'M OUT!

- tills nästa gång vi ses

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0