snart bär de ut!

SHENA IGEN! 
Tänkte bara meddela att.. jag, bianca och veronica är # 1 när de gäller DA DJ DANCE!
Och sen tänkte jag meddela att.. snart bär de ut! Ut från ett allt för tyst hus.. på alla sätt. tyvärr. Ska bli skönt att komma ut och träffa hela grabbgänget, de känns som att de var längesen alla träffades och bara va liksom. Så nu sitter jag och lyssnar på lite skön musik för att komma igång, självklart kör jag då DA DJ DANCE!
Men nu måste jag börja fixa mig, outfit bild kommer, men bli inte vana med de!
tills nästa gång vi ses


Kommentarer
Postat av: veronica

GLÖM FÖRFAN INTE 'SKALA POTATIS' ! :'D

i love you

2008-11-30 @ 17:56:16
URL: http://puckoh.blogg.se.se
Postat av: bjanka

hahahah , åh vi är balla (a) <3

2008-12-08 @ 19:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0