nova igår, julmarknad idag, grabbarna ikväll

Shena tuffingar! Är allt bra med er? Med mig är allt helt superbra. Tro de eller ej, så var jag på nova igår. De var faktiskt sjukt kul! Jag åkte dit med Veronica, Bianca, Jessica och Sarah. När vi kom dit, så träffade vi; Kim, Hanna, Hanna, Jesscia, Elin, Törner, Marcus och Jemma! De är en tjej som jag inte har träffat på år och dar! Jättekul att hon tillochmed kände igen mig! Lite av en fjortisvarning på denna fest, men de var galet kul ändå.
Idag var de då rysningar i hela kroppen pga av överdrivet bra julsång av bla Fanny, Alexandra och Susanna. De var otroligt mysigt och nu sitter jag hos Veronicabästis med Bianca, och nu kom min älskade pappa hit som ska skjussa mig hem. så jag bloggar när jag kommer hem. Tack för allt under redan en bra helg. Och den blir bara bättre!
tills nästa gång vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0