-

SHENA FAN. De är jag som är Sandra Alwerholm. Här kommer jag skriva om allt som händer i mitt liv, eller de mesta iallafall. Som nu, precis för två minuter sen, kommer min pappa in och har på sig en gammal *kan inte tro att jag skriver de här men..* hammarby tröja. Och självklart får han inte ha en sån tröja i mitt rum, eller någonstans i mitt hus för den delen! Så när han kommer in i mitt rum, kollar jag upp och få se den hemsk grönfärg. ''UT! TA AV DIG TRÖJAN, DE ÄR SKAM! DU FÅR INTE HA DEN PÅ DEN!'' var några ord som kom ut från min söta lilla mun. Som ni säkert märker, jag är inte brajare. Och inte gårdare. Utan, en riktigt stolt AIKare. That's it.
Juste, en sak till. Jag är världs bäst.
- tills nästa gång vi ses.

Kommentarer
Postat av: Linus

haha xD, Jag läste först ! stolt :)

2008-11-27 @ 22:36:12
Postat av: Louise

faaan , men jag läste nästförst iallfall! men först enligt sandra ÄNNU STOLTARE, HA sug på den du linus

2008-11-27 @ 22:43:54
Postat av: Louise

faaan , men jag läste nästförst iallfall! men först enligt sandra ÄNNU STOLTARE, HA sug på den du linus

2008-11-27 @ 22:53:58
Postat av: Linus

haha vadå först enligt sandra :D? kolla hennes andra inlägg* då (;

2008-11-28 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0