well,

först vill jag bara säga tack till Jesper och Thunborg som åkte dit för min skull.
igår var ju inte alls liite misslyckat? and this is why:
jävligt mycket buss/tågåkande
gå runt i spöregn och leta efter friberga fritidsgård
när vi väl kommer dit så är de tråkigt folk
dess folk tycker inte om mina trumpinnar
dess folk tycker bara om när de är någon idiot som skriker ''fight''
att min väska gick sönder när jag var på väg hem. *tårar i ögonen*
de übercoola snubben som puttade på mig. du förstörde min kväll, tack bög.

ett plus var väl att väktarna hade en aning humor iallafall. 
dagens solsken: Louise, Jesper, Thunborg, och mina älskade trumpinnar.

tills nästa gång vi ses

Kommentarer
Postat av: helen

OMG, gick din friis&co sönder?!?! :O:O:O

2008-12-13 @ 14:41:27
Postat av: Louise

Haha men vi hade jävligt kul på buss & tågåkandet (:

lovee

2008-12-13 @ 16:39:09
Postat av: danya

FUCK JEAN BANAN !

2009-01-10 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0