Tio saker ni inte visste om mig..

1. Jag är galet lättroad.
2. Jag säger vad jag tycker och bryr mig inte riktigt om vad andra tycker.
3. Jag älskar känslan av att ha någon som bryr sig om en och som behöver en.
4. Jag är inte som alla andra.
5. När jag var liten försökte jag klättra på en vägg, för att jag skulle vara spiderman, och de vet inte ens mamma.
6. Jag har en grymt bra bästis, som alla vet heter hon Veronica.
7. Jag har en överdrivet stark solstråle i mitt liv, han heter Sami.
8. Jag älskar AIK, och ska tatuera in 17-2-1891 och under de, ska de troligen stå; true love never dies, på handleden.
9. Utan musik, så skulle jag gå under.
10. När jag var liten, pillade jag in en ärta i näsan, och sen nös jag ut den. 
tills nästa gång vi ses 


Kommentarer
Postat av: veronica

och jag har världens bästvän , sandra nikita alwerholm. men det vet alla. för jag snackar mycket om min bästis :)

2008-12-10 @ 21:15:55
URL: http://puckoh.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0