SHENA SHENA

Hur står de till? Med mig är allt skitbra, hade julavslutning idag. Otroligt nice! Jag är så himla taggad på lovet, så att de finns inte. En månad, utan plugg! SUCKERS, till er som bara har tre verckor och till er som inte får en extra vecka bara för att man åker till Egypten! Okej, de är typ bara jag. Men ändå! :D
Ikävll ska man troligen träffa grabbarna. Men just nu är jag på S:t Eriks gymnasium, där min mormor jobbar. Nej, hon är inte lärare, hon jobbar reciptionen, så om ni är där, hälsa från mig! :D
Nu ska snart jag och mormor bege oss från frihemsplan till kista centrum och möta upp mamma.
Min dag, berättar jag sen, pusspuss!
- tills nästa gång vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0