eftersom alla kanske inte vet vem jag är

OM JUST DIG:
Fullständigt namn:
Sandra  Nikita Bästivärlden Alwerholm
Född: 1995 03 04
Bor: Stockhilm, Kista
Smeknamn: Sandra?
Intressen: Musik, vänner, familj & MAT
Skola: IEST, tufft?

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD....
Saknat någon:
Ingen tvekan, varje dag..
Ångrat något: Jag ångrar inget, men jag underviker att göra om grejer.
Ljugit: Ja
Svikit någon: Hoppas inte de, inte med flit isf
Känt dig sämst: Ja..
Gråtit: Ja
Skrattat: HELA TIDEN
Varit sjuk: Jag har fan varit sjuk i .. tre månader!
Varit utomlands: Nej, men snart
Träffat någon som du har chattat med på datorn: Ja

KÄNSLOR:
Gråter du ofta:
Typ
Skrattar du ofta: Jag <3 skratta
Hur känner du dig nu: Halvtrött, seg och jävligt sugen på onyttiga grejer!
Hur har du mått den senaste tiden: Bra, tror jag.
Har du funderat på självmord:
Aldrig
Har du någon hemlighet/hemligheter för dina föräldrar: Ett liv utan hemligheter är väl inge kul?

KÄRLEK:
Funnit kärlek denna månaden:
Yes, fast bara till mina älskade vänenr
Blir du lätt förälskad: Nej.
Är du kär i kärleken: OM jag är!
Tror du på ett föralltid: Nej
Är du förälskad just nu: Nej
Om ja, vem: ?
Hur många har du varit tillsammans med denna månaden: Player? nejtack
Hur många gånger har du strulat denna månaden: Som att jag skulle sprida de här?
Har du blivit sårad av kärleken: För många gånger..
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja,
Vilken sorts killar gillar du: Roliga, charmiga troll.
Ska en kille vara söt eller het: het. fast söt i sättet. både och!
Ska en kille vara lång eller kort: Helst mycket längre
Ska en kille vara blond eller brunett: Spelar ingen roll :D
Får du många killar: hah, döm själv.

UTSEENDET PÅ DIG:
Brunett eller blondin:
Blondin
Ögonfärg: grönblåa
Långt eller kort hår: långt, men vill ha runt en & halv decimeter längre
Snygg eller ful: Självgod? HAHA, ful.
Nöjd över ditt utseende: nej
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: Nja, de händer väl ^^
Eller tvärtom: nej?
Har någon sagt åt dig att bli model: HAHA, nej?
Sminkar du dig: ja.

tills nästa gång vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0