en för lång lista

10 favoriter:

Färg: har ingen
Mat: thai, grekiskt
Band: the kooks, the killers, coldplay, & linkin park och många mer 
Film: Sex and the city the movie, step up 2 the streets.
Bok: Malin + Rasmus = sant
Sport: älska fotboll
Årstid: sommar.
Veckodag: Fredagar & lördagar.
Glassmak: Ben & Jerry's cookie dough och GB's gammeldagsvanilj
Tid på dygnet: allt händer runt timmarna 20-04


9 för tillfället:

Humör: lätt irriterad och sur på mig själv.
Smak: jag har bäst smak, thats it.
Kläder: ska sätta på mig lite finare kläder, men nu har jag badbrallor & en munkis. snart finare
Bakgrund: diskbänk (?)
Nagellack: ingenting.
Tid: 14.18
Omgivning: tråkig och tråkigare
Irritationsobjekt: grejer som har blivit påkomna under den senaste veckan, och mina läxor.
Tankar: JAG VILL UT IKVÄLL


8 första:
Bästa vän: min första bästis ? ja det var nog amanda det.
Screen name: sandra är bäst
Husdjur: inte längre
Piercing: tre i öronen, kommer fler snart
Förälskelse: de var väl dagismats HAHA
Musik:farbror snabbrappar bä bä vita lamm, thats why I love svensk hiphop.
Bil: range rover, fuckers.
Kyss: kommer fan inte ihåg :O


7 senaste:

Cigarett :inga kommentarer.
Biltur:hem från sjukhuset kanske?
Kyss: han är sur på mig nu. HAHA
Spelad låt: Petter - Fredrik Snortare och Cecilia Synd , så cool låt.
CD-skivan du köpte: kommer fan inte ihåg.
TV-program: dirty sexy money. typ ^^


6 har du någonsin:
Blivit kär i en kompis: önskar att de aldrig hade hänt..
Brutit mot lagen: jag lever olagligt hela dan varje da
Blivit arresterad: nej
Badat naken: när jag blir stor! HA
Varit med på TV: inte vad jag vet. men jag borde va med! :D
Kysst någon du inte känner: ja. flera gånger för att vara äcklig


5 vem:
Pratade du med senast? mig själv
Saknar du nu? ja.
Gick du på bio med senast? mami & papi
Ringde du senast? sami <3
Ska du träffa imorgon? hoppas på att få gå ut överhuvdtaget.


4 saker:
Du gjorde igår kväll: utegångsförbud, men jag & mamma åkte till gudmor.
Du kan höra just nu: musik, aldrig utan.
Du inte kan leva utan: vänner, familj, värme, musik, AIK, humor.
Du gör när du har tråkigt: jag har aldrig tråkigt.

3 personer:

Du kan berätta allt för: veronica & sami.
Du tycker om: roliga , pratglada & charmiga människor. - precis som bästis
Du inte gillar: tro mig, man fattar om jag inte gillar någon eller inte.


2 val:
Kaffe eller te: båda
Vår eller höst: vår.


1 önskan:
att jag får gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0