December månad..

.. Och de är bara den bra delen kvar!
Julafton firas med att stora familjen kommer till Kalle, sen blir de väl en överdrivet lång middag som avslutas med julklapparna som säkert tar några timmar att öppna alla. I mellanåt blir de väl lite skämt och skojigt.
Nyår vet jag däremot inte hur de kommer firas. Jag & grabbarna har ju snackat om att vi skulle fira tillsammans, men vi har inte snackat mer om de. Och sen har ju alltid päronen något man ska med på, fast jag vet inte än. Kanske blir något hos oss, eller hos min älskade gudmor med hennes familj. Då får jag iallafall vara med min gudsyster Emelie. De kommer nog upp mer grejer ju närmare tiden kommer. De blir väl några riktigt tuffa val!
Innan de så hoppas jag att vi tjejer hinner klämma in en minijul! Jag har pratat med Fanny om de nu, och hon är minst sagt lika taggad som jag! Nu återstår bara frågorna; hos vem och när? Innan jul skulle ju sitta fint (;
well,
ni blir väl bland dom första som får veta de! bra va?
tills nästa gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0